قابلیت و امکان به کار گیری از نرم افزار‌های دوگانه (Double Major)
نوشته شده توسط : mgh


1.قابلیت و امکان به کار گیری از نرم افزار‌های دوگانه (Double Major)
به عبارتی‌طور که در نوشته‌ی‌علمی دانشکده مدیترانه شرقی به آن پرداختیم، کالج خاور مجاورت هم اپ‌ها دوگانه یا این که دو فن‌ای را ارائه میدهد. ولی اپلیکیشن‌های دوگانه چیست؟ با به کارگیری از این ضابطه، دانشجویانی که در یک اپلیکیشن تحصیلی در حالا دانش‌آموزی می باشند، میتوانند در یک نرم افزار تحصیلی دیگر نیز تصویب‌اسم نمایند که به آن «اپلیکیشن دو فن‌ای» می گویند. این اپ به دانشجو ها زمان میدهد سند سند دوم را از مجموعه دیگر در به عبارتی دانش کده یا این که از گروهی در دانش مهاجرت به قبرس شمالی  گاه‌های دیگر اخذ نمایند.

برای اگاهی از اپ‌ها Double Major می‌‍توانید به تارنما مهم کالج رجوع نمایید.
2.تاییدیه وزارت بهداشت کشور ایران
دانش کده خاور مجاورت در جدیدترین فهرستی که بوسیله سازمان وزارت بهداشت کشور‌ایران منتشر گردیده، در فهرست دانش گاه‌های گزینه پذیرش این وزارتخانه قرار گرفته میباشد. در واقع در‌صورتی‌که گواهی پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، داروسازی و… خویش را درین کالج اخذ نمایید و آن‌گاه بخواهید برای عمل به کشور ایران برگردید، هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. حتی برای ادامه علم آموزی نیز می توانید دانشکده‌های جمهوری اسلامی ایران را گزینش نمائید. با دقت به اینکه قبولی در حرفه‌های پزشکی در کشور ایران خیلی مشقت بار میباشد، می توانید برای علم آموزی به قبرس شمالی مسافرت نمایید و بعد از آن برای عمل به جمهوری اسلامی ایران بازگردید.

قبل از نظارت یکی از دیگر از مزیت های دانش گاه NEU از شما دعوت میکنیم به نوشته‌ی علمی دانش کده قبرس آیتم پذیرش وزارت بهداشت هم راز بزنید.

3.یادگرفتن از رویه بدور
احتمالا شما هم تعجب کرده‌اید! به دلیل آن که اکثری از کالج‌ها هنوز این قابلیت و امکان را برای دانشجوها فی مابین‌المللی آماده نکرده‌اند؛ ولی دانش گاه خاور مجاورت پس از سرایت کرونا و تمامی‌‌‌گیری این بیماری، تصمیم گرفت بعضا از زمان‌های خویش را به طور مجازی و همان بدور تحصیلی برگزار نماید. جزئیات و هزینه‌های فراگیری از شیوه به دور در قسمت Distance Learning در تارنما مهم قابل مشاهده میباشد.

4.پرداخت غیر نقد هزینه خوابگاه‌ها
دانش گاه خاور مجاورت، با پیش بینی معاش دانشجویی مبادرت به تسهیل موقعیت برای آن ها نموده است. برای مثال در حالتی که بخواهید در‌این کالج خوابگاه بگیرید؛ می توانید از موقعیت چکی دانش گاه به کار گیری فرمائید. معمولاً شهریه خوابگاه‌ در 4 قسط اخذ می گردد.
اما مزیت دیگری که خوابگاه‌های دانش گاه خاور مجاورت داراست، تعیین تعداد نفرات بومی در هر اتاق میباشد. اما بالطبع هزینه‌ اتاق‌های تک نفره، بیشتر از اتاق‌های چهار نفره خواهد بود؛ ولی در صورتیکه با اتاق‌های یکسری نفره ریلکس نیستید، میتوانید خودتان اتاق‌ و گنجایش آن را معین فرمائید.

5.بقیه تجهیزات دانشکده‌ NEU
درمانگاه خاور مجاورت، بیمار‌ستان دندانپزشکی، بیمار‌ستان حیوان ها خاور مجاورت، آزمایشگاه‌ها، مرکز ها تحقیقاتی، سوله‌ها، مرکز ها کامپیوتری، مرکز ها فرهنگی، استودیوهای رادیو و تلویزیون، کتابخانه گرانقدر، موزه اتومبیل قبرس، موزه هنرهای امروزی قبرس، خوابگاه ساختمان بلند ورزشی و استخر سرپوشیده المپیک به عنوان مثال تجهیزات این دانش گاه میباشند. تجهیزات اجتماعی و ورزشی به علم آموزان یک معاش علمی و اجتماعی بی نیاز‌خیس میدهد.
مجال تصویب‌اسم کالج خاور مجاورت قبرس
برای علم آموزی در دانشکده نیر ایست قبرس شمالی، دانایی از ددلاین‌ها و فرصت تصویب‌اسم در‌این کالج ضروری میباشد. با اینکه روز ظریف ددلاین معین وجود ندارد، البته هر سال در ماه جولای (July) تصویب‌اسم این کالج استارت می شود. کالج خاور مجاورت در دو ترم دانشجو می‌پذیرد. وضعیت و مجال تصویب‌اسم در دانش گاه ENU را در جدول تحت مشاهده می کنید:

ترم فصل‌پاییز
شروع نام نویسی استارت ترم
از 1 جولای (تیر) سپتامبر (شهریور)
ترم فصل بهار
شروع نام نویسی آغاز ترم
از 6 فوریه (بهمن) فوریه (بهمن)
دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی از کالج خاور مجاورت قبرس
همچون کالج مدیترانه شرقی قبرس، دانشکده خاور مجاورت هم حالت دریافت پذیرش و ویزا دشواری را برای دانشجویانش در لحاظ نمی‌گیرد. عضویت درین دانشکده نیازی به کمپانی در امتحان‌های متمرکز یا این که غیرمتمرکز ندارد. برای علم آموزی در دانشکده خاور مجاورت صرفا کافی میباشد مدرکی نشانه بر گذراندن متوسطه بدین دانش کده ارائه دهید. برای عضویت در دانش کده NEU حتی نیازی به ارائه سند گویش انگلیسی هم وجود ندارد. شما میتوانید به‌راحتی یک زمان یک ساله لهجه انگلیسی را درخواست دهید و بعد با خاطری سهل وآسان به استخراج دانش بپردازید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: